Controller
In verband met groei van de organisatie en de wens verder te professionaliseren zoeken wij ter versterking van ons team Financiën op ons Servicekantoor in Waalre een Controller. Interesse? Lees dan hieronder verder!
Over de functie
Als Controller word je onze financiële duizendpoot die op de hoogte is van alle werkzaamheden en financiële processen zowel in onze winkels als op het Servicekantoor. Je rapporteert rechtstreeks aan de Financieel Manager, Hans Fasen, met wie je nauw samenwerkt. De afdeling Finance bestaat naast Hans uit twee Administratieve Medewerkers en een vertrekkend Assistent Controller.
Bij Van Doormalen kennen we een Brabantse familiebedrijfscultuur waarin we op een prettige manier met elkaar samen werken en van elkaar leren. Door Hans zijn jarenlange ervaring in de financiële wereld, zowel binnen als buiten ons bedrijf, kun je zeker veel van hem leren.
Je bewaakt onze interne processen, op basis van analyses maak je afwijkingen en risico’s inzichtelijk, presenteer je jouw bevindingen en doe je verbetervoorstellen aan het (winkel)management. Je helpt bij de implementatie, waarna je de voortgang volgt en zo nodig bijstuurt. Op deze manier heb je echt impact op de organisatie!
Ook het beheren van de contractadministratie en het borgen en optimaliseren van de administratieve organisatie in procedures behoren tot jouw takenpakket.
Tevens ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige verwerking van de salarissen voor de hele organisatie en de daarbij behorende werkzaamheden, zoals de juiste verwerking in de financiële administratie, aangiftes loonheffing en pensioenaangiftes. Ook zorg je ervoor dat wijzigingen in (belasting)wetgeving, CAO en wijzigingen vanuit de organisatie die effect hebben op de salarissen in overleg met de HR afdeling worden geïmplementeerd. Samen zorgen we er dus voor dat onze medewerkers altijd een kloppend salaris hebben. Wel zo fijn!
Je ondersteunt het management met ad hoc projecten.
Wat bieden wij jou?
- Een boeiende en afwisselende baan voor 32 tot 40 uur, waarin je echt een verschil kunt maken;
- Een verantwoordelijke functie in een financieel gezonde, groeiende onderneming;
- Een functie waarin je wordt uitgedaagd om mee te denken;
- Een no-nonsens cultuur in een klein en flexibel team, waarin we open zijn naar elkaar;
- Een werkgever die een goede werk- privé balans hoog op de agenda heeft staan;
- De mogelijkheid om je op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen;
- Een arbeidsvoorwaarden pakket dat past bij de functie en je ervaringsniveau. We snappen dat een concreet bedrag fijner is, maar dit staat voor deze functie vooraf niet vast.
- Aantrekkelijke extra’s zoals boodschappenkorting bij AH (10%), reiskostenvergoeding, korting op artikelen van bekende merken (Benefits At Work, AH Deals), persoonlijk opleidingsbudget, collectieve verzekeringen en natuurlijk een pensioenregeling,;
- Een fijne werkplek op ons nieuwe Servicekantoor dat van alle gemakken is voorzien;
- Op termijn mogelijkheid door te groeien tot Financieel Manager
Wat maakt dat je bij ons past?
- Je functioneert zelfstandig in een team, daarbij ben je initiatiefrijk, accuraat, heb je een probleemoplossende instelling en sta je ook nog graag met je voeten in de klei om feeling met de processen te behouden;
- Je hebt stevige analytische, overtuigende en communicatieve vaardigheden;
- Je bent integer en kunt je inleven in je interne klant en hebt tegelijk een servicegerichte instelling;
- De kwaliteit van je werk is hoog en je werk is tijdig af;
- Je beschikt minimaal over een afgeronde administratieve HBO opleiding en minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur opgedaan in een Retail omgeving;
- Jij bent dé vraagbaak voor je collega’s op de financiële afdeling en helpt anderen graag;
- Kennis van AFAS, Twinfield en/of Basecone is een pré;
Wie zijn wij?
Van Doormalen Retail Groep is een succesvol Brabants familiebedrijf dat een 20 tal winkels exploiteert en daarvoor gebruik maakt van formules die toonaangevende posities hebben in de markt, zoals Albert Heijn, Etos, Gall & Gall en The Readshop. Vanuit ons Servicekantoor ontzorgen en helpen wij onze winkels op het gebied van Financiën, HR en Retailmanagement. Project gedreven zijn we ook actief in onze winkels.
Samen met ca. 1350 collega’s streven wij dagelijks naar tevreden klanten. Dit doen we vanuit onze Strategie en onze 3 kernwaarden (3V’s): Vriendelijk, Verantwoordelijk en Vanzelfsprekend!
Wij zijn een organisatie waarin je samen met je collega’s met plezier kunt werken en er aandacht is voor jouw ontwikkeling.
Nieuw in de levensmiddelenbranche? Ervaar in ons bedrijf dat we als levensmiddelenbranche midden in de samenleving staan en dat we impact hebben op het dagelijks leven van onze klanten.
Heb je interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan jouw C.V. samen met jouw motivatie, naar HR@doormalen.nl. Voor verdere informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Hans Fasen, Financieel Manager, bereikbaar via 040-3113002 en via e-mail hans.fasen@doormalen.nl. Wil je alvast kennismaken met ons bedrijf, bezoek dan gerust één van onze winkels waarvan de locaties te vinden zijn op onze website.